Upotreba socijalnih mreža

uptrebasocijalnih mreza

Čovek kao jedinka ne može opstati. Ta činjenica nas tera da tragamo za prijateljima. Svako od nas želi da bude socijalno prihvaćen. Želi da ga neko sluša, da sa nekim deli srećne i tužne trenutke. Druženje u 21. veku zahvaljujući internetu i društvenim mrežama nikada nije bilo jednostavnije i brže.

Šta su zapravo društvene mreže? Predstavljaju web stranice na kojima možete da kreirate svoje profile, deliti sadržaje sa svojim prijateljima, dodate nove i stare prijatelje sa kojima se odavno niste čuli, čitate i delite sadržaje koji Vas zanimaju sa ljudima sličnih interesovanja. Postale su sastavni deo naših života. Povezuju nas, otuđuju nas, volimo ih, ne volimo ih. Zanimljivo je to da su korisnici pametnih telefona, koji koriste Internet preko mobilnog telefona više i korisnici društvenih mreža. Malo ko je danas imun na društvene mreže i ne koristi ih. Čak i osobe koje ih ne koriste i izbegavaju ih nesvesno su pod njihovim uticajem. Društvene mreže su sastavni deo modernog života. Danas se ljudi druže preko tastature. Uopšte nemate potrebu da se maknete od kompa.Vi prosudite da li je to dobro ili ne.

 

Ljudi odavno koriste društvene mreže za umrežavanje, druženje i sakupljanje informacija. Na internetu postoje stranice za umrežavanje za bilo koje od oblasti Vašeg interesovanja, fotografije, upoznavanje, putovanja, itd. U kojoj meri društvene mreže mogu da doprinesu u širenju informacija? Korisnici kod nas Internet koriste kao izvor informacija. Preko društvenih mreža se najviše možete informisati. One Vam omogućuju najnovija dešavanja i najnovije informacije da budete prvi u toku dešavanja, šta se zbiva oko Vas. Sa postavljanjem pitanja koji društveni sajt najviše posećujete i koristite, rezultat možete videti na grafiku.

grafikaposete

Istine i zablude korišćenja društvenih mreža?

Facebook i Twiter korisnici zbog zavisnosti društvenih mreža počeli su da se povlače u sebe, da prestaju da koriste ove društvene mreže ali na kratko. Osećate se usamljeno i odsečeno od sveta? Uvek ukucate facebook aplikaciju kada uzmete telefon u ruke? Mislite da je svako korišćenje facebook-a besmisleno i glupo? Verujte da će iz dana u dan sve više ljudi morati da prihvati korišćenje društvenih mreža kao normalan deo svakodnevnog života. Život postaje sve teži za ljude koji nemaju facebook i e-mail. Studenti najviše vremena provode na facebook-u tražeći informacije i sadržaje koje pripremaju za ispit, razgovoru i razmeni ostalih informacija sa svojim kolegama. Kako bi olakšali učenje stupaju u komunikaciju putem Interneta.
Kako društvene mreže utiču na razvoj poslovanja?
Danas u svetu društvene mreže služe kao marketing. Dolazite lakše i brže do ključnih informacija koje su Vam potrebne. Elektronska pošta (e-mail) označava se kao mreža za poslovnu upotrebu i ima veliku populaciju. Društvene mreže su kao neophodan alat u svakom poslovanju. Milioni korisnika su zadovoljni mrežama koje svakodnevno koriste među njima su najpoznatije Faceboook, Twitter, Instagram. Predstavljaju najbolje mesto na kome se kreiraju, promovišu, učvršćuju veliki broj kompanija.

7 NAJBOLJIH SOCIJALNIH MREŽA ZA VAŠ POSAO

 

izborsocijalnihmreza
Twitter je najbrža rastuća mreža koja ima ulogu u promociji na Internetu. Vrlo je interesantan za poslovno okruženje, promocije, marketing. Pomozite svojim pratiocima, odgovarajte na njihova pitanja, podelite savete iz svog života i poslovne prakse, podelite svoja zapažanja iz različitih događaja. Povežite se sa prijateljima sa drugih društvenih mreža, postavljajte pitanja, odgovarajte na pitanja, saljite tweeto-ve tokom dana, odgovarajete na tweeto-ve o vašem brendu.Upišite svoj Twitter nadimak na različitim karticama, e-mail-u, promotivnim materijalima. Objavite konkurse o zapošljavanju u Vašoj firmi. Objavite informacije o popustima i promocijama.
Facebook je postao najbolji prijatelj mladih. Više je mreža koja održava životni stil svojih korisnika, omogućujući im da se međusobno povežu. Facebook trenutno ima preko 400 miliona aktivnih korisnika. Širom sveta na facebook-u provede ukupno 3 milijarde minuta. Osoba koja je zavisnik kasni na posao (zato što mnogo vremena provodi na facebook-u), proverava profil putem telefona. Ukoliko posao i socijalni život pojedinca trpe, onda je osoba postala zavisna od korišćenja računara ili društvenih mreža.
MySpace je najveća socijalna mreža koja predstavlja medija sajt, fokusiran je na mlade, dajući im šansu da osnoju određeni brend i da se samostalno izraze.
LinkedIn je prava stvar. Predstavlja prvu poslovnu društvenu mrežu, namenjenu poslovnom umrežavanju. Kakva baza podataka zar ne? Koristi se kao promocija ličnih blogova portala, kao kanal za direknu prodaju robe i usluga. Koristi se kao kanal za traženje ili pružanje usluga,ličnih i partnera. Služi kao dopunski facebook i Google+. LinedIn je online alat za pronalaženje posla, online tržište za poslovne prilike.

Instagram je aplikacija koja omogućava korisnicima da napravljene fotografije cropuju (iseču na kvadratni oblik 1:1). Tako dobivenu fotografiju je moguće sačuvati na svom telefonu i okačiti na serveru. Biće vidljiva svima koji Vas prate, jer je instagram društvena mreža, na kojoj imate mogućnost da pratite osobu bez potrebe da ona Vas prati.

Google + je društvena mreža koja je deo naloga Google, može se aktivirati lako kao i Google Now, dodavanjam kontakata pratićete, određene krugove u zavisnosti od svojih interesa, kao što su zabava, vesti, sport i slično. Služi da se povežete sa ljudima sa kojima imate iste interese, i tako ih možete razdvojiti u krugove. Krugove možete kreirati u zavisnosti od toga koje teme želite da sadrže.
Snapchat služi za deljenje vizuelnog sadržaja. Suština je u fotografisanju, snimanju video snimaka i deljenja sa prijateljima. Sadržaj koji se podeli može se samo jednom videti. Kliknete na strelicu, odaberete primaoca i sadržaj je poslat. Snapchat ograničava trajanje sadržaja i time korisnicima stvara uzbuđenje da sadržaj vide samo jednom.

U poslovnoj zajednici društvene mreže se koriste najviše za bržu i lakšu komunikaciju. To je važno za moderno poslovanje, i dodatno smanjuje troškove, a povećava produktivnost. Kako? Poznato Vam je da IT stručnjaci prosečno na jednom radnom mestu provedu oko pet godina. To podrazumeva brzo osmišljene nove usluge i proizvode za klijente. Svrha društvenih mreža, potrebno je razumeti smisao postojanja društvenih mreža kako bi pravilno prezentovali svoj biznis. Na društvenim mrežama morate biti fokusirani, na kvalitetu odnosa sa klijentima.


Naše tri najbolje preporuke: Izbegavajte klasičnu i nametljivu prodaju, ponudite nova rešenja. Gradite odnose isključivo bazirane na poverenju. Dodajte vrednost, osigurajte komentare i vredne informacije.

O nama

Već punih 9 godina se bavimo web dizajnom i skoro sa svime što je vezano za internet.Za sve te godine postojanja trudili smo se,a i trudićemo se i u budućnosti da uvek sa svakim novim projektom naučimo nešto novo.

XML site mapMobile site map

Ostanimo u kontaku

LP DESIGN

Jugoslovenske armije 14;Lučani

Tel: +381 32 819 598

Mob: +381 60 0 333 450

Email: info at lpd.rs

Please publish modules in offcanvas position.